Persoanele care s-au saturat sa aiba un program de lucru impus si decid sa isi deschida propriile afaceri trebuie neaparat sa ia in considerare achizitionarea unui software CRM, pentru ca astfel isi pot eficientiza munca, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung. Este vorba despre o platforma moderna, interesanta si intuitiva, cu ajutorul careia se pot obtine mult mai repede rezultatele dorite pe plan financiar, dar si cand vine vorba despre distribuirea fortei de munca. In randurile ce urmeaza sunt prezentate principalele avantaje ale implementarii unei platforme de eficientizare a muncii in cadrul oricarui tip de afacere, indiferent de domeniul acesteia.

Economisirea timpului

Pentru inceput, soft-urile de gestiune reprezinta o metoda interesanta prin care angajatii pot scurta timpul in care obtin rezultatele dorite. De exemplu, stocurile pot fi vizualizate online, in doar cativa pasi, iar rapoartele care pana acum erau realizate manual pot fi generate cu ajutorul unei platforme moderne si atractive din toate punctele de vedere. Statisticile indica faptul ca in cadrul unui IMM, angajatii pot scuti intre 40 si 60 de ore pe saptamana atunci canf dolosesc software-uri de specialitate.

Eliminarea erorilor umane cu ajutorul unui software CRM

Oboseala, numarul mare de date, distribuirea informatiilor in functie de rapoartele dorite – toate acestea sunt elemente care pot conduce la erori umane din cauza carora afacerile pot avea de suferit. Cu ajutorul sistemelor moderne achizitionate de la attosoft.ro, riscurile sunt diminuate considerabil! De exemplu, angajatii isi pot centraliza o baza de date, la care sa aiba acces oricand si cu ajutorul careia sa ofere superiorilor rapoarte de calitate!

Software CRM | attosoft.ro

Software retail

Filtrare dupa orice tip de conditie

Tot pe lista avantajelor utlizarii unui software CRM se numara si faptul ca utilizatorii au posibiltiatea de a-si filtra rezultatele in functie de conditiile de care sunt interesati. De exemplu, daca la un moment dat se doreste o statistica a celor mai vandute produse in perioada X, acest lucru este posibil prin extragerea informatiilor aferente din platforma online. La fel se poate procesa si pentru obtinerea unei iamgini de ansamblu asupra stocurilor disponibile, dar si asupra cererilor care ar putea aparea in perioada imediat urmatoare.

Personalizare

Nu in ultimul rand, sistemele de gestiune pot fi personalizate in functie de specificul afacerilor. Antreprenorii pot cere partenerilor lor sa le creeze versiuni adapte pentru afacerile pe care le desfasoara, astfel incat sa beneficieze de cea mai potrivita platforma!